PR-Byrå i Stockholm

PR-Byrå i Stockholm

En PR-byrå som är ovanligt bra på reklam

JMWGolin är en PR-byrå i Stockholm som i snart två decennier byggt, stärkt och vårdat deras uppdragsgivares viktigaste relationer samt hjälpt dem navigera i ett ständigt föränderligt medielandskap. Det är en PR-byrå som erbjuder de tjänster och den expertkunskap varje modern PR- och marknadsavdelning behöver i form av: PR-strategi och idé, social medie-strategi, kreativt nyhetsrum, Copywriter, Art Director, influencer marketing, medierelationer, pressjour, pressmeddelande, medieträningar, kriskommunikation och event. JMWGolin är en global public relations-byrå i Stockholm som genom nätverket Golin finns på 50 marknader världen över. PR-byrån är nordisk PR-hub med partnerbyråer i Danmark, Norge och Finland. Inom PR-nätverket jobbar de med uppdrag på såväl nordisk som global nivå. De bygger och vårdar relationer med hjälp av den typ av kommunikation som är bäst lämpad, det vill säga kanaloberoende kommunikation. PR-byrån jobbar hela tiden enligt mottot förtjänad kommunikation först.

PR-Byrå i Stockholm

JMWGolin formar starka PR-team tillsammans med deras uppdragsgivare som präglas av öppenhet, förtroende och prestigelöshet. Inom nätverket Golin har de även två egenutvecklade produkter som hjälper dem skapa den bäst lämpade kommunikationen. The Bridge är PR-byråns kreativa nyhetsrum med omvärldsbevakning och innehållsproduktion. Här jobbar dem med att identifiera möjligheter och skapa PR och kommunikation.

Maximera räckvidd och engagemang för kampanjer, identifiera mönster och trender och upptäcka kriser innan de skett. Och med Relevance Radar får PR-byrån snabbt tillgång till data som ligger till grund för insiktsarbetet. De får en tydlig bild av spridning, vem som sätter agendan, vem som påverkar vem och diskussionens utveckling, både i Sverige och internationellt.

Vill veta mer om PR-Byrå kan göra för dig? Besök gärna JMWGolin som hjälpa till att bygga och vårda relationer med hjälp av den typ av kommunikation som är bäst lämpad, det vill säga kanaloberoende. Och hela tiden enligt mottot – förtjänat först.


Kontakta oss om det är nåt som du undrar över.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *